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Meritek recrutement TI: Chef D’équipe Support

Meritek recrutement TI

C'est un Temps-plein job à Montreal, QC publiée le mars 26, 2021.

Description Title: End-user Technology Services Coordinator Duration: permanent Location: Lasalle, Montreal Responsibilities: Will organize and manage various activities in technology services such as managing cellular program, telephony services, printing vendor contracts, PO processes, IT contract vendor management, and user support activities.

Talking to clients and end users to fully understand the business problem they are trying to solve.

Manage a team of technicians that provides end-user support to plants in Canada, US and Mexico.

Manage various end-user technology services in terms of contracts, usage assignment and contract management.

Manage all IT PO, SOW, etc Work closely with other team members on specific technology projects.Required skills : Experience relevant to End-user Technology Service Coordinating Have managed end-user technician support team for at least 2 years.

Have a technician, sys.

admin, or any other background expertise that can be beneficial for this role.

Have managed end-user services such as cell phones plans, telecom vendor plan, printing contracts, etc Have worked with service desk solution such as ServiceNow, C2, Jira ServiceDesk or others and able to define proper usage of such tools.

Fully bilingual.

Titre: Coordonnateur Technique (centre de services) Durée: permanentEmplacement: Lasalle, Montréal Responsabilités: Organiser et gérer diverses activités tels que: la gestion de programmes cellulaires, les services de téléphonie, les contrats avec les fournisseurs d’imprimerie, les processus de commande, la gestion des fournisseurs de contrats informatiques et les activités de soutien aux utilisateurs.

Parler aux clients et aux utilisateurs finaux pour bien comprendre le problème commercial qu’ils essaient de résoudre.

Gérer une équipe de techniciens qui fournit un soutien aux utilisateurs finaux aux usines au Canada, aux États-Unis et au Mexique.

Gérer divers services technologiques des utilisateurs finaux en termes de contrats, d’affectation d’utilisation et de gestion des contrats.

Gérer tous les IT PO, SOW, etc.

Travailler en étroite collaboration avec d’autres membres de l’équipe sur des projets technologiques spécifiques.

Compétences requises: Bilingue.

Expérience pertinente à la coordination des services technologiques des utilisateurs finaux Avoir géré l’équipe de support technique des utilisateurs finaux pendant au moins 2 ans.

Avoir un background de technicien, sys.

administrateur ou toute autre expertise de base qui peut être bénéfique pour ce rôle.

Avoir travaillé avec une solution de centre de services tels que ServiceNow, C2, Jira ServiceDesk ou autres et capable de définir l’utilisation appropriée de ces outils.